Vaša korpa

Česta pitanja

Svaki proizvod možete pronaći na dva načina:

1. Korišćenjem pretrage - unesite u polje za pretragu karakteristične ključne reči vezane za željeni proizvod - najčešće naziv, robna marka, model ili šifra proizvoda.

2. Kroz kategorije - iz menija „Sve kategorije“ na levoj strani pronađite kategoriju kojoj pripada željeni proizvod, a zatim pronađite željeni proizvod u listi odabrane kategorije.

Proizvod koji želite, možete naručiti na dva načina:

a.) Samostalno putem sajta
Kada pronađete željeni proizvod, kliknite na dugme „U korpu“.
Ukoliko proizvod ima više opcija, pre dodavanja u korpu će te morati da izaberete konkretnu varijantu proizvoda (boja, veličina itd.).
U trenutku kada ste dodali proizvod u korpu, na ekranu se pojavljuje popup prozor sa dodatim proizvodom. Pored dugmeta "U korpu“, postoji i opcija „Kupi odmah“.
Možete i pregledati sadržaj Vaše korpe (klikom na dugme „Pregledaj korpu“ ili klikom na ikonu torbe u gornjem desnom uglu ekrana) i zatim nastaviti proces kupovine klikom na dugme „Kasa“.
Možete i ubrzati sam proces kupovine klikom na dugme „Kupi odmah” nakon samog dodavanja proizvoda u korpu, gde ćete odmah biti preusmereni na kasu.
Nastavljate dalje uz odabir da li ćete kupovinu izvršiti kao registrovani član ili kao gost. Ukoliko nastavljate kao gost, potrebno je da unesete Vaše podatke za dostavu kako bi ste nastavili proces kupovine. Ukoliko kupovinu nastavljate kao registrovani korisnik, potrebno je da se ulogujete sa Vašom e-mail adresom i lozinkom.
Na kraju potrebno je prihvatiti "Zaštita privatnosti" i "Pravila & Uslovi", te nakon toga kliknete na dugme "Pošalji porudžbinu“.
Ukoliko ste za način plaćanja izabrali pouzeće ili uplatu na račun, automatski dobijate e-mail da je vaša narudžbina primljena.
Ukoliko ste kao način plaćanja izabrali platnu karticu, nakon potvrde narudžbine bićete preusmereni na stranicu pružaoca platnih usluga - Raiffeisen banke. Na tom sajtu vršite unos podataka Vaše platne kartice. Ukoliko je transakcija uspešno obavljena bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem o uspešno obavljenoj kupovini.

b.) Uz pomoć Salvaxo podrške
Željene artikle možete poručiti i putem telefona pozivom na broj +381 60 500 88 11 radnim danom 09:00 -15:00 časova. 
Lista želja vam omogućava da napravite listu proizvoda koji vas interesuju i da ih sačuvate u svom korisničkom nalogu, a zatim da ih po potrebi brzo pronađete i kupite. Listu želja možete koristiti samo ako ste registrovani korisnik. Na našem sajtu je obeležena ikonom u obliku srca.
Vašu narudžbinu možete da otkažete pozivom na broj Salvaxo podrške, ili slanjem e-mail poruke na adresu podrska(at)salvaxo.rs.
U zavisnosti od statusa pošiljke, Salvaxo podrška će Vas uputiti koji su naredni koraci.
Narudžbinu možete napraviti kao pravno lice. Ako pravite narudžbinu preko sajta, prilikom popunjavanja podataka potrebno je da izaberete opciju „Pravno lice“ i da popunite naziv firme, matični broj i PIB.
Ako pravite narudžbinu pozivanjem naše podrške, potrebno je da operateru naglasite da želite da napravite narudžbinu kao pravno lice i da mu ostavite prethodno navedene podatke.
Kroz partnerski program, nudimo čak i povoljnosti u smislu rabata za pravna lica
Ako želite da naručite artikal preko kontakt centra potrebno je da sačekate da vam se javi prvi slobodan operater. Ukoliko ne želite da čekate, možete nam poslati poruku putem SMS-a ili Viber-a, pa će vas u tom slučaju kontaktirati prvi slobodan operater.
Radno vreme naše podrške je:
Radnim danima: 09:00 - 15:00 h
Subota: 09:00-13:00 h
Plaćanje čekovima trenutno nije moguće.
Kreditnim karticama Banca Intesa (MasterCard, Visa, American Express) možete plaćati na rate bez kamate. Ukupan iznos transkacije, veći od 5000 dinara, je moguće podeliti na jednake mesečne rate i u celosti je oslobođen kamate. U zavisnosti od iznosa transakcije, broj rata može biti od 2 do 12.
Nakon što dodate proizvod u korpu izaberite opciju plaćanja platnim karticama. Unesite broj kreditne kartice i otvoriće vam se opcija izbora broja rata.
Za kreditne kartice iz programa MasterCard i Visa, rate dospevaju na plaćanje 10. u mesecu, za American Express kreditne kartice, rate dospevaju na plaćanje 15. u mesecu. Na mesečnom računu za kreditnu karticu biće prikazan iznos rate koja je dospela na plaćanje, a u opisnom delu označeno je koja rata je u pitanju.
Imate mogućnost da izaberete pouzeće kao način plaćanja. To znači da ćete svoju pošiljku platiti gotovinom ili platnom karticom kuriru (ukoliko ima POS terminal, što najviše zavisi od kurirske službe) prilikom preuzimanja paketa.
Prilikom odabira plaćanja platnom karticom bićete preusmereni na sajt Raiffeisen banke (sajt našeg provajdera za plaćanje platnim karticama). Na sajtu Raiffeisen banke vršite unos podataka Vaše platne kartice. Ukoliko je transakcija uspešno obavljena, bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. 
Ukoliko transakcija iz nekog razloga ne bude uspešno obavljena, takođe ćete biti vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem o neuspeloj transakciji.
Ako ste izabrali ovaj način plaćanja, nakon što potvrdite narudžbinu na ekranu će se pojaviti instrukcije za plaćanje (broj našeg tekućeg računa, model i poziv na broj, iznos za uplatu). Podatke za uplatu ćete dobiti i u e-mail potvrdi Vaše narudžbine. Avansno se uplaćuje kompletan iznos uključujući i troškove dostave (troškovi naloga za uplatu nisu uračunati u kompletan iznos i zavise od banke preko koje vršite uplatu).
Na raspolaganju imate više različitih načina plaćanja:
1. Uplata na račun (uplatnica, e-banking, m-banking)
2. Plaćanje platnom karticom (Visa, Maestro, Master Card, Dina)
3. Plaćanje pouzećem (plaćanje gotovinom ili platnim karticama prilikom preuzimanja pošiljke)
Oznaka S-Express (Salvaxo Express) označava da se proizvod nalazi na stanju u našim magacinima i da ima brzi rok isporuke - uglavnom 1-3 radna dana
Cena dostave je uračunata u ukupan iznos za plaćanje. Tačna cena dostave prikazana je na ekranima „Dostava“, „Plaćanje“ i „Pregled narudžbine“ u delu ekrana „Pregled narudžbine“ pod stavkom „Dostava”. Prilikom preuzimanja pošiljke, nemate dodatnih troškova.

Za sve porudžbine, osim u slučaju kada vrednost porudžbine prelazi 3.999 din, dostava se naplaćuje po sledećem:

Težina pošiljke (kg)Cena dostave (RSD)
do 0,5
349,00
0,51 - 2
449,00
2,01 - 5499,00
5,01 - 10699,00
10,01 - 15849,00
15,01 - 20999,00
20,01 - 301.599,00
30,01 - 501.999,00
50,01 - 702.999,00
*Istaknute cene su sa PDV-om
Ukoliko se dostava manjih pošiljki vrši na paketomatima, cena dostave iznosi 249 rsd (istaknuta cena je sa PDV-om).

Imate mogućnost da izaberete pouzeće kao način plaćanja. To znači da ćete svoju pošiljku platiti gotovinom ili platnom karticom kuriru (ukoliko ima POS terminal, što najviše zavisi od kurirske službe) prilikom preuzimanja paketa.
Prilikom odabira plaćanja platnom karticom bićete preusmereni na sajt Raiffeisen banke (sajt našeg provajdera za plaćanje platnim karticama). Na sajtu Raiffeisen banke vršite unos podataka Vaše platne kartice. Ukoliko je transakcija uspešno obavljena, bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. 
Ukoliko transakcija iz nekog razloga ne bude uspešno obavljena, takođe ćete biti vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem o neuspeloj transakciji.
Ako ste izabrali ovaj način plaćanja, nakon što potvrdite narudžbinu na ekranu će se pojaviti instrukcije za plaćanje (broj našeg tekućeg računa, model i poziv na broj, iznos za uplatu). Podatke za uplatu ćete dobiti i u e-mail potvrdi Vaše narudžbine. Avansno se uplaćuje kompletan iznos uključujući i troškove dostave (troškovi naloga za uplatu nisu uračunati u kompletan iznos i zavise od banke preko koje vršite uplatu).
Na raspolaganju imate više različitih načina plaćanja:
1. Uplata na račun (uplatnica, e-banking, m-banking)
2. Plaćanje platnom karticom (Visa, Maestro, Master Card, Dina)
3. Plaćanje pouzećem (plaćanje gotovinom ili platnim karticama prilikom preuzimanja pošiljke)
Ukoliko želite da prijavite reklamaciju, to možete uraditi na tri načina:
​​​​​​​
1. Ukoliko ste registrovani korisnik, u odeljku „Moj nalog” izaberite opciju „Povrat/Reklamacija”. Nakon što popunite navedena polja, kliknite na dugme „Dalje, i Vaša reklamacija će biti evidentirana i služba podrške će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

2. Pozovite službu podrške na broj +381 60 500 88 11, radnim danom 09:00-15:00 i subotom 09:00-13:00

3. Pošaljite reklamaciju na e-mail reklamacije(at)salvaxo.rs

Ukoliko Vam je stigla oštećena pošiljka, molimo Vas da najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema prijavite eventualna oštećenja nastala u transportu, nedostajanje nekih delova ili neispravnost proizvoda. Primljenu robu ste dužni da proverite po prijemu i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem mogućem roku ispravimo. Ukoliko na ambalaži ima vidnih tragova oštećenja savetujemo da takvu pošiljku ne preuzimate. Naknadne reklamacije (nakon 24h) sa obrazloženjem da je pošiljka oštećena u transportu nećemo biti u mogućnosti da uvažimo.

Ukoliko ste se predomislili i želite da vratite proizvod koji Vam je stigao, to možete učiniti u roku od 14 dana od trenutka prijema pošiljke. Proizvod koji se vraća mora biti u originalnoj ambalaži I bez vidljivih tragova korišćenja sa svom pratećom dokumentacijom. Informaciju o adresi na koju možete vratiti artikal možete dobiti na sledeće načine:
1. Popunjavanjem obrasca u odeljku "Moj nalog" i odabirom opcije Povrat/Reklamacija,
2. Pozivom naše podrške na +381 60 500 88 11
3. Slanjem e-mail poruke sa zahtevom za povrat artikla na reklamacije(at)salvaxo.rs
Da, troškove vraćanja proizvoda snosite Vi, osim u slučajevima kada ste dobili oštećen ili pogrešan proizvod.
Proizvod možete vratiti na adresu koja će Vam biti dostavljena prilikom podnošenja zahteva za povrat. Povrat proizvoda možete izvršiti u sopstvenoj organizaciji ili uz pomoć našeg operatera koji će kreirati nalog za preuzimanje.
U skladu sa zakonom, uz svaku akciju na sajtu salvaxo.rs istaknut je datum početka i završetka akcije, osim „Rasprodaje“ koja traje do isteka zaliha. Datum početka i završetka akcije se može videti na stranici proizvoda.

Ukoliko ste se prijavili da primate naše marketinške poruke, često ćemo Vas nagrađivati poklon bonovima za popust ili besplatnu dostavu. Ako želite da iskoristite poklon bon ili kupon za dostavu, dodajte željeni artikal u korpu, i na kasi, unesite kod u predviđeno polje. Možete koristiti i bon za popust i kupon za dostavu.

Ukoliko želite da primate naše marketinške poruke, saznate sve najnovije informacije i dobijate promo kodove od Salvaxo tima, možete se prijaviti za newsletter ili prilikom registracije ili u delu "Moj nalog". Pri registraciji videćete dve opcije koje možete označiti ("Da" ili "Ne"). Označite opciju "Da" i dobićete odmah e-mail koji će Vam poželiti dobrodošlicu u newsletter bazu korisnika.

MOJ NALOG

Registracijom kreirate svoj nalog za kupovinu na Salvaxo internet platformi i možete da pratite narudžbinu, pogledate istoriju narudžbina, kreirate listu želja, kao i da ostvarujete dodatne pogodnosti prilikom kupovine artikala.
Ukoliko se registrujete na našem sajtu, stičete mogućnosti koje nisu omogućene neregistrovanim korisnicima: pregled svih narudžbina, brža kupovina (mogućnost čuvanja podataka o adresi i načinu plaćanja), lista želja, pregled svih računa, dostupnost linka za praćenje pošiljke, personalizovane ponude i dodatne pogodnosti, itd.
Registracija podrazumeva popunjavanje polja sa osnovnim kontakt podacima koji služe za potvrdu i slanje narudžbine. Tom prilikom birate i lozinku koju ćete koristiti za pristup svom nalogu. Privatnost Vaših podataka je zagarantovana. Više detalja o obradi i korišćenju podataka možete videti u sekciji Politika privatnosti.

Kada pristupite sajtu salvaxo.rs, u gornjem desnom uglu videćete ikonicu za prijavu u obliku čovečuljka. Prelaskom miša preko ikonice, pojaviće se dve opcije - Prijava i Registracija. Kliknite na "Prijava" ikonicu i unesite Vašu e-mail adresu i lozinku u pop-up prozročiću koji je iskočio a koje ste koristili prilikom kreiranja Salvaxo naloga.

Ukoliko prilikom prijave na sajt ne možete da se setite lozinke koju ste podesili, kliknite na opciju „Zaboravili ste lozinku?“. U prikazanu formu upišite e-mail koji koristite za pristup Salvaxo sajtu i na njega ćemo Vam poslati link za resetovanje lozinke.
Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''Moj Nalog''. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje narudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode, menjati lozinku i sl.